Drb osmnáctý – Kevin Q a jeho 3,5 turbo z Bruntálu…
Kevin Quang pochází z Bruntálu a je mu 26 let…K ježdění se dostal tak, že svým prvním autem Bmw E36 coupé se párkrát sklouzl na sněhu, poté na mokru a to rozhodlo, že to bude jeho nový směr. Motor 318is byl příliš slabý pro lítající prdel na suchu a tak se rozhodl že si pořídí jeho vysněné auto, které vlastnil jeho zesnulý otec BMW E34 535…odmalička po tom autě toužil až si jej koupil v roce 2013 kdy zjistil, že se auto má tendenci i klouzat na suchu.
Přičichl si k drift komunitě v roce 2015 a od té doby se snaží zlepšovat…na konci sezóny roku 2017 na Driftex Day Libros rozhodl, že takhle dlouhé a těžké a slabé auto nemá možnost pokročit a posunout se dále a být konkurenceschopné. Verdikt zněl jasně.
Postavit nové auto , se stejným motorem ale implantovat přeplňování aby bylo auto alespoň trochu schopné konkurence a hlavně shodit velkou váhu která E34 bohužel měla. Zvolil karoserii E30 touring, ve kterém bude implantovaný motor M30B35 s tlakem v sání. Od listopadu 2017 začal pracovat na autě a víceméně si odstřihl svůj osobní život, protože nové auto musí být hotové na začátku sezóny, což je Duben 2018. Má tedy 3 měsíce na dostavení nového auta. V ČR bude víceméně jediný svého druhu, protože v republice prozatím nikdo nemá přeplňovanou E30 touring s dvojnásobně rozšířeným bodykitem M3 z Polska. Víceméně tohle je auto stavěné v Česku na polských komponentech, protože Poláci udávají Čechům směr a jsou mnohdy dále v driftu než čeští jezdci. Kevin chce jezdit i závody Polsku, protože to má od své Jesenické domoviny pouze přes kopec.
V autě je nainstalovaný bezpečnostní rám od Ireco-motorsport, bodykit Mikinka-project.pl, všechny komponenty motoru z K64.pl, kompletní kovokeramická spojka Sachs performance a spousta dalších komponentů víceméně postavené vlastníma rukama.
Nyní dodělává přední a zadní Bash bar a to je znamení že auto se blíží k finiši, kdy půjde motor do auta. Auto bude kompletně černé barvy a komponenty Neonová oranžová.
Spolupracuje s BMWracing.cz, Carrozzeria Racing, e8shop.sk, a v jednání je BP autosport.
Kevin staví auto víceméně pouze z vlastní kapsy, nemá žádné sponzory a kdyby chtěl někdo reklamu na jeho nové auto stačí se mu ozvat na jeho webové stránky, na kterých dokumentuje veškerý postup na stavbě jeho DriftCar.D ržme mu všichni palce ať stihne auto do dubna 2018 dokončit /Kdo by měl zájem o propagační nálepku stačí se mu ozvat
WEBPAGE: www.facebook.com/KevinQuangDriftBruntál
Drb devatenáctý – Petr Týbl (Malej Yeti) a jeho Eleso:-)
Petra známe jako jezdce jeho týmu JZD Drift Team, a celý jeho projev je Punk is not Death:-) JZD opravdu symbolizuje zkratku pro jednotné zemědělské družstvo. Petrovi je dnes 36 let, a žije v Kladně. Driftovat začal v 29ti letech, kdy si začal piplat svou Toyotu AE86. Od začátku, kdy zkoušel boky se zrezlou Toykou se postupně hlavně díky vlastním úpravám posouval dál a začal sbírat i nějaké ty poháry.
Hachině byl po úpravách věrný až do roku 2017, kdy dokončil svého Nissana S14 Kouki s motorem LSA přeplňovaným kompresorem. Americký agregát mu dával sílu 560hp a 750Nm a jeho zvukový i jízdní projev byl parádní.
Petra znají všichni jako šoumena, který jezdí hlavně pro diváky, a toto jste mohli vidět jak v šampionátu CDS v Driftu, tak i v Gymkhaně.
Mimo jiné se Petr věnuje i ladění svého mopedu Stadion, ze kterého již dokáže vymáčknout rychlost 105km/h, ovšem dodává, že cíl je 120km/h. No Držíme palce.
Petr si na vše vydělává tím, že chodí do práce a tudíž ho nemůžeme vídat na všech závodech CDS, byť by to sám chtěl. Ale je dost šikovný na to, aby si vše na svém autě dělal sám, a na sezonu 2018 bude připraven.
Mohu prozradit, že se pomalu blíží k jeho snu, a to je Cressida RX30, do které má v plánu dát upravený LS od ERL Performance Superdeck 500ci (8200ccm), hlavy jsou od ALLPRO, spodek kovaný, atmo 700HP S turbem 1000HP.
Jak jsme psali, drtivou většinu nákladů na závody si Petr hradí sám, nicméně pro sezonu 2018 se mu pár partnerů naskytlo. Jsou to Megalevnepneu.cz, Wyma Solutions a e8shop.sk.
Drb dvacátý – János Onódi (SK) – Necháme v původním znění s titulky:-))))
János Onódi se narodil v roce 1990 v Dunajskej Strede. Driftovat začal v roce 2015. První sezonu absolvoval v kategorii street v Maďarském šampionátu . Celkově skončil na 2. místě.
V roce 2016 pokračoval kategorii Semi – pro ve Slovenském šampionátu. Celkově skončil na 2. místě. Rok 2017 nebyl dle jeho slov vydařený. Na prvním závodě CDS kvůli technické závadě skoro shořelo auto. V celé sezoně se trápili s technikou BMW E46 V8.
Na sezonu 2018 chystá zajímavý swap. Do e36 sedanu dají motor LS3 525, a budou startovat v kategorii PRO v seriálu CDS
Vůz připravuje v garáži CFC Drift Team.
Partnery pro sezonu 2018 jsou Motul Česká republika, Race Shop.sk, Remai s.r.o., HT Bau s.r.o., Westlake, Car At Tuning Party, Pension Éden, Minit s.r.o., Ambropek s.r.o.
Už se těšíme!