Motor: M50B25 3.0l 850HP/1200NM
Kategorie: Pro
Startovní číslo: 850

Co tě přivedlo k driftu?
Zadní náhon starého BMW e30, se kterým se bez driftu nedá ani projet přes město.
Od kolika let driftuješ?
V roce 2009 jsem jel první závod CDS, s naprosto sériovým autem, které mělo jen ruční brzdu na hydrauliku, bylo mi 21let.
Jaký je tvůj nejlepší zážitek?
Zatím dodnes moje nejlepší zážitky byly na Gatebilu, největším srazu Dricars na světě a Driftmasters GP, kde je úroveň driftu tak vysoko, že se člověku tají dech.
Jaká byla tvoje největší komplikace?
Na komplikace jsem zvyklý, málokdy se to obejde bez problémů, ale ještě jsem snad nikdy neodjel ze závodů, aniž bychom problém nevyřešili nebo to minimálně nezkusili. Občas to nedovolí časové důvody, ale vždy sebou vozím vše na opravu, co je na autě namontované, semtam se najde věc, kterou nemáme a rozbije se, ale znovu je vše řešitelné.
Jaký je tvůj cíl?
Můj cíl je užít si sezonu jako každý závod, na který jedu, doufám že se mi v roce 2017 podaří pozvednout úroveň svého driftování na vyšší úroveň, protože nyní zatím nejsem úplně konkurenceschopný v evropské špičce, ale jezdím s nima jako ocásek, který se od nich chce učit, ale doufám že hodně z nich přeskočím v žebříčku Drift Masters nebo Drift Allstars.
Co bys na driftu chtěl vylepšit?
Drift je skvělý, na tom není co zlepšovat, jediné na čem musím pracovat jsem já a moje technika.
Jaké máš plány na sezonu 2017?
Gatebil Norsko, Celou serii Driftmasters.gp, většinu série Drift Allstars.
Informace o aktuálním autě
Moje auto jsem postavili během roku 2016 a dodělali z kraje sezony 2017, jedná se o BMW e92 M3, motor z BMW e34 525i M50B25, objem 3000ccm, výkon 850hp/1200nm, převodovka přímo řazená Samsonas, spojka Tilton, podvozek Protlum, turbo COMPO, palivový systém NUKE.
Jak získáváš finance na drift?
Můj největší sponzor je firma BMW service Chotětov s.r.o. provozující BMW vrakoviště a servis v Chotětově – platí stavbu auta, Westlake-PNEU – dodávají pneumatiky na každý závod, Liqui Moly- dodávají oleje pro můj speciál, Lamino.cz – dodává nám laminátové díly, které ničím jako na běžícím pásu, Autolakovna JK – Jan Koprolín – lakuje nám během sezony poškozené díly. Bez našich partnerů by to bylo o dost náročnější a je to první sezona – 2017, kterou se mi podaří pokrýt bez vyšších výdajů, pokud nebudou potřeba velké opravy auta.
Jezdil jsi někdy ještě něco jiného než drift? Popřípadě co bys chtěl někdy zkusit?
Jiný motorsport mi k srdci nepřirostl a drift jsem začal jezdit rovnou z ulice, letiště a přesunuli jsme se na závodní okruhy.
Odjel jsi celou sezónu?
Odjel jsem několik celých sezon, 2014,2015,2016 a chystám se na 2017.
Historie aut
Od roku 2013 jsem měl zatím každý rok nové auto a technika jde raketovým tempem dopředu, snažíme se stavět auta na úrovni od samého začátku v roce 2013.
Kolik máš pohárů ?
Cca 20, ale v žádné evropské soutěži jsem zatím neuspěl.
Chtěl bys něco vzkázat?
Pozdravuji všechny své fanoušky a doufám že jich bude čím dál tím více.
Děkujeme za rozhovor!