Datum narození: 4.8.1988
Auto: Lexus GS300
Motor: 1UZ FE-kompresor
Kategorie: Semi-pro
Startovní číslo: 48
První závodní speciál bylo tradiční BMW E36 s 2.5l motorem, byly provedeny základní úpravy, aby auto bylo schopné driftu- zvětšení rejdů, zavaření diferenciálu atd. BMW bylo po sezóně dáno do tomboly. Poté začal další projekt s názvem “Pořádný japonec”, kde jako závodní speciál figuruje Lexus GS300, do kterého bude namontován motor 1UZ FE přeplňovaný kompresorem( jestli jste četli můj předchozí článek o Honzovi Reisingerovi, kde jsem psal, že kilo koněm nenahradíš, tak toho moudra se Oleg rozhodně nedrží, protože Lexus GS300 je velmi těžké auto).
Hlavním cílem projektu Socka drift je přiblížit tento sport široké veřejnosti a ukázat lidem, co obnáší auto sport a s čím se setkávají jezdci v přípravě na sezónu a co je čeká na závodech. Olega přivedl k driftu sen dělat něco jiného než většina, jeho nejlepší zážitek byla první jízda bokem na závodním okruhu, byl to pro něj stres, ale zároveň něco úžasného. Jeho největší komplikace je finanční náročnost.
Olegův cíl je vyhrát několik závodů a získat mistrovský titul. Chtěl by zavést Systém DOS který hodnotí jezdce, aby to bylo maximálně nezávislé. Má v plánu se v sezóně 2017 umístit co nejvýš v tabulce a doufá, že se dostane na bednu. Finančně jim pomáhá propagace projektu Socka drift, ale samozřejmě je to stále víc výdajů než příjmů, kromě driftu Oleg jezdil hobby na okruhu.
Sleduj Olega na YouTube, Instagramu, Facebook skupině a Facebook stránce