Driftlife.cz

Pneumatiky SDT Driftlife.cz

Každý drifter potřebuje pneumatiky, hodně pneumatik. Ať už jezdíte pro radost nebo závodíte na libovolné úrovni, tak pneumatiky jsou vždy hlavní starost každého driftera. Jezdit se dá na starších použitých pneu, které dostanete zdarma z pneuservisu, ale nic nenahradí novou pneumatiku.

Proč nové pneu?

Z vlastní zkušenosti víme, že nejlepší je jezdit na nových pneumatikách. Je to z důvodu lepší ovladatelnosti auta, které se pak chová stále stejně a víte, co si můžete dovolit. Nové pneumatiky vám také poskytnou nesrovnatelně větší přilnavost, přesnost a rychlost. Další velkou výhodou je výdrž, protože staré ojeté pneumatiky vydrží několik málo kol a musíte neustále přezouvat. Kvalitní pneumatiky jsou klíčové, když chcete závodit na konkurence schopné úrovni. Jenže nové pneumatiky, především semi-slick stojí hodně peněz a je to jedna z největších položek v rozpočtu každého driftera na jakékoliv úrovni.

Semi-slick pneumatiky SDT Driftlife.cz

Ve výhradní spolupráci pro Českou a Slovenskou republiku vám přinášíme nové protektorové semi-slick pneumatiky za cenu, kterou si může dovolit každý. Tyto pneumatiky vyrábíme v Polsku ve spolupráci s polskými driftery, kteří je v roce 2019 testovali na závodních tratích s maximální spokojeností. Proto jsme také v minulém roce dovezli a prodali přes 350 ks těchto pneumatik řadě drifterů, kteří je testovali na několika posledních závodech (Sosnová, Most, Brno).

Reálné zkušenosti

Pneumatiky SDT Driftlife.cz testovalo také několik českých a slovenských jezdců ze skupiny PRO i SEMI-PRO. V rámci testování jsme zkoušeli různé tvrdosti (SOFT, MEDIUM, HARD), přilnavost, výdrž, zda se pneumatiky netrhají a chovají stále stejně. Testování pneumatik se zúčastnili Ľuboš Ďurin, Michal Vychodil, David Mrlina, bratři Hejdové, Petr Korbel, Jakub Valena a další. Všichni se shodli, že byli velice mile překvapeni tím, jak pneumatiky fungují, jakou mají přilnavost a výdrž. Skvělá zpráva je, že ani u jedné pneumatiky jsme nenarazili na výrobní problém, žádné trhání, prasknutí zkrátka žádný zádrhel.

Záruka

Na pneumatiku poskytujeme záruku, tzn. pokud dojde k poškození pneumatiky, tak vám vadný kus zdarma vyměníme.

Mají pneumatiky homologaci?

Ano, pneumatiky mají homologaci a je možné je používat na běžném autě na silnici, tak i na závodech Czech Drift Series.

Proč to děláme?

Děláme to proto, abychom skutečně podpořili rozvoj driftu. A jak ho nejlépe podpořit? Tím, že přineseme kvalitní pneumatiky za co nejlepší možnou cenu. To způsobí, že si každý může dovolit několik nových gum na závody a bude moct podávat nejlepší možné výkony. Neděláme to pro peníze, cena je nastavena tak, aby pokryla náklady na výrobu, dovoz, skladování a distribuci k vám. Pokud se pohybujete v tomto odvětví, tak víte, že marže na pneumatikách je naprosto minimální.

Kolik stojí a jaké rozměry jsou k dispozici?

Zatím máme k dispozici dva rozměry 225/45 R17 a 235/40 R18 ve směsi HARD s TW 310. Cena za pneumatiku v rozměru 17“ je 1200 Kč a za 18“ 1250 Kč. Jsou to ceny konečné bez DPH, nejsme plátci. Ze zkušeností víme, že HARD směr poskytne dostatek gripu a skvělou výdrž pro většinu závodníků. SOFT i MEDIUM jsme zkoušeli také, ale ty jsou vhodné na opravdu silné stroje a u polských drifterů dokonce došlo k ukroucení kardanu kvůli vysoké přilnavosti soft směsi.

Jezdí u nás někdo tyto pneumatiky?

Už v této chvili víme, že několik jezdců bude tyto pneumatiky používat na závodech v sezóně 2020. Konkrétně můžeme zmínit: Michal Vychodil (PRO), Ľuboš Ďurin (PRO), David Mrlina (PRO), Josef Šíma (SEMI-PRO) nebo Libor Okénko (SEMI-PRO).

Jak a kde objednat?

Pneumatiky si již brzo budete moct objednat na našem eshopu, ale protože se blíží sezóna, tak vám nabízíme možnost výhodného předobjednání, kdy při nákupu deseti pneumatik dostanete jednu zdarma. Pneumatiky objednávejte přes formulář na adrese www.driftlife.cz/pneu. Případné dotazy pište na email info@driftlife.cz.

Josef Šíma

Josef Šíma

Chose je nadšený tvůrce videií, fanda do japonských aut a jeden z tvůrců obsahu na webu Driftlife. V životě mimo závody se živí jako IŤák :)

Přidat komentář