Datum narození: 1.10.1991
Auto: Lexus SC300
Motor: 1JZ GTE, single turbo
Kategorie: PRO
Startovní číslo: 19
Instragram: @czechdriftgirl

Ahoj Míšo,
vzhledem k současné situaci, která se děje u nás v ČR, se závody odkládají na neurčito, bohužel. Ale i přesto, připravuješ se?
Ahoj, zdravím všechny 😊,
Když jsme skončili poslední závod minulé sezóny, domluvili jsme se, že se na auto po těch x letech nic nedělání vrhneme. Měli jsme v plánu i úpravu výkonu, větší turbo, naladění výkonu, postavení nového motoru, zkrátka, plánů bylo hodně. Jelikož jsme měli jet na Slovakiaring na konci března na závody DriftKings, do auta jsme se pustili dva týdny před závodem.
Jsme v tomhle dost pankáči nebo lemplové, jak říká můj muž, ale každý rok to skončí tak, že to honíme pár týdnů před závodem.
Já se letos alespoň připravuji na závody dost fyzicky.

Máš za sebou řadu krásných umístění. Nejsem si jistá, kdy bylo tvé úplně první. Není to zhruba 7 let zpátky, tedy rok 2013?
Ve skutečnosti první umístění v rámci CDS bylo už na Strahově v roce 2012 – 3. místo ve skupině SEMI-PRO. V roce 2013 jsem se pak stala 2. vicemistrem ve stejné kategorii.

Když se ohlédneme zpět na všechny ty roky ježdění, které máš za sebou, na co jsi nejvíce pyšná?
Letos to bude 10 let, co jsem propadla driftu. Myslím si, že to na začátku nikdo nečekal, že ta „holka“ v tom bude pokračovat tak dlouho. Jsem vděčná za každý závod, kterého jsem se mohla zúčastnit a v Evropě mi to dalo neuvěřitelně moc zkušeností. Nejvíc si asi cením toho, když Keiichi Tsuchiya v roce 2015 (v tu dobu dělal porotce na evropském závodě King of Europe), přišel v depu k našemu Lexusu a byl z něho naprosto unešený a velmi nám ho pochvaloval. Byl to neuvěřitelný zážitek. Třešničkou na dortu bylo, když mi ten samý víkend předal pohár po vyhraném závodu.

Láska k autům je očividná. Ale je něco, čeho bys chtěla opravdu dosáhnout? Máš nějaký cíl na letošní sezónu?
Můj cíl, když jsem poprvé začala závodit byl, abych se jednoho dne mohla zúčastnit evropského šampionátu. A teď už ho jezdím 4 roky. Minulou sezónu 2019 jsem vyhrála 3. místo mezinárodního německého šampionátu ve skupině PRO, z čehož jsem měla opravdovou radost. Na každý závod se zúčastnilo 35 – 45 jezdců z Evropy, jako jsou Poláci, Nizozemci, Rumuni a další. Body byly pouze, když jezdec postoupil do TOP 8, takže to nebylo nic snadného.
Letos po těch 10-ti letech jsem se dostala do stádia, kdy si chci sezónu užít na pohodu a nehonit se za body. Každý rok to stojí nejenom hrozně moc peněz, ale i mnoho úsilí, času a nervů a vzhledem k tomu, že na tom úplně nejsem zdravotně OK, tak jsme si řekli, že to letos pojmeme poprvé harmonicky. A to jsme ani netušili, že bude situace v ČR a v Evropě tak špatná. Bůh ví, kdy vůbec pojedeme první závody.

Jak je na tom tvůj Lexus? Plánuješ nějaké změny?
Když jsme stavěli Lexuse, našly se i takové názory, že se v tom budeme neustále hrabat, nebude to fungovat a že jsme měli zůstat u BMW. Celé 4 sezóny jsme odjeli všechny závody bez problémů a to takovým stylem, že se po závodě auto odložilo do garáže a nic se nedělalo. Na jednu stranu možná pár koní pochcípalo, ale jelikož motor funguje skvěle, tak se nám do stavby nového moc nechtělo.
Vše je to samozřejmě o financích a času. Alternativ už jsme měli také mnoho, ale vidím to tak, že až „lehne“ 1JZ, budeme řešit nový motor. V garáži máme připravený motor 2JZ.

Budeš se účastnit všech možných závodů v rámci CDS? Popřípadě máš v úmyslu i nějaké další?
První závod této sezóny, kterého jsem se měla zúčastnit, byl již zmíněný Slovakiaring na konci března. Ale vzhledem k současné situaci, která se teď momentálně děje, byl závod zrušen. Letos jsou v plánu opět nějaké zahraniční závody a Sosnová. Byla bych ráda, aby si ji zajel i táta. Ostatně uvidíme, kdy se na trať díky Koronaviru podíváme.

Letos jsou hodně v podvědomí pneumatiky. Na kterých jezdíš a které se ti osvědčily?
Teď jsem pár let jezdila na pneumatikách Tomket Sport 3 a bylo to bez problému. Byla jsem spokojená ještě s pneumatikami Kormorán, které brutálně hulily 😊..

U Motorsportu je nejdůležitější mít kolem sebe lidi, kteří ti pomůžou, když je třeba a jsou Tvou psychickou i fyzickou oporou. Představíš nám svůj tým?
My jsme byli vždy rodinný tým. Nikdy jsem neměla okolo sebe desítky lidí, jako mají ostatní kluci. Úplně první začátky závodění jsme jezdili sami s tátou. Ten se kolem auta pekelně nalítal. Vždy to byl mechanik, psychická podpora, spoter, manažer a kámoš v jednom.
Teď už mnoho let jezdí s námi i máma, která se nám hlavně stará o super zázemí. Můj muž s taťkou mi dělají mechaniky a mentálně mi pomáhají. Bez nich bych absolutně nemohla na závodě fungovat. Já jsem extrémně emotivní člověk a oni mi vždy pomůžou psychicky se srovnat. Když nemůžu projet pořádně klipáč nebo nejsem dost rychlá na nástřelu, tak v tu chvíli se úplně nesnáším. Oni jsou ti, kteří mě dokáží duševně pomoct a vím, že když se něco stane s autem, tak na tu závadu vždy přijdou a vyřeší jí. Neznám nikoho okolo sebe, kdo je na práci tak precizní a dokonalý.
Mým rodičům a mému muži, který na závodech dělá první poslední, patří ten největší dík!

Jaká je Tvá vidina do budoucna, co se driftu týče?
To nedokážu teď vůbec říct. Mám nějakou vidinu a tu si zatím nechám pro sebe 😊..

Otázka na závěr: Jaké jsou tři pro Tebe nejdůležitější věci ve světě Motorsportu?
Když budu brát v potaz svoje závody, tak by to byl rozhodně tým, bez kterého bych nefungovala na 110 %. Diváci, protože jezdit před prázdnou tribunou je nuda, čím víc nadšenců, tím víc do toho dáme. A hlavně dostatek pneu, ať to může hořet!
