Testování Hradec Králové

Pár jezdců jsme se zeptali na pocity z testování a případné vyjádření k nehodě

Jan Hejda

No, už od začátku jsem si říkal, že je ta trať dost hrbolatá a hlavně nebezpečná. Pořád jsem myslel na to, hlavně nezmatkovat a jezdit v klidu, no jo, jenže když sem jezdil v klidu, tak to vypadalo příšerně a nedaly se napojovat zatáčky. Začal jsem víc a víc zrychlovat, aby mi to vycházelo, až jsem bohužel udělal chybu a už bylo pozdě. Každopádně do Hradce už se mi chtít nebude, neužiju si to, když nemůžu jet naplno. Na auto sháním díly, je v plánu ho opravit, ale Slovensko je nejisté. Každá chyba je k něčemu dobrá a jezdce o kousek posune, bohužel to ale pak stojí úsilí a dost peněz. Hlavně když mi nic není.

Jdeme dál!

Sledujte Drift Brothass na Facebooku

David Levička

Bohužel pro nově poskládané auta, což bylo i naše, tahle trať úplně vhodná není, aby se testovalo. Škoda že pořadatel trať lépe neuklidil, když začalo pršet, nános bahna a prachu fungoval jak mýdlo, zkrácení tratě, která kvůli špatné domluvě mezi majiteli objektu také moc přívětivá nebyla, nicméně podmínky pro všechny byly stejné, trať je to zajímavá a rádi jsme na ní jezdili, ač je uhopsaná a nebezpečná. Co se týče konkrétně mě, tak nám se sešlo víc věcí co nefungovalo 100% a odhalili jsme právě až tam a jedna z těch věcí měla za příčinu i tu naší neštastnou nehodu. Nicméně fanoušci nás chtějí podpořit, tak uvidíme a snad zas vyjedeme. Já osobně jsem díky bezpečnostním prvkům vylezl po svých a až na pár šrámů a modřin nemám žádné zdravotní komplikace.

Podpoř Davida Levičku a opravu jeho vozidla posláním jakékoliv částky na účet 115-3787220237/0100

Na FB stránkách Drift Freaks můžete dostat víc informací o škodách, postupu oprav a vůbec teamu jako takovém.

Lukáš kRasty Hájek a #KRSTDRFT Team

Testování v Hradci bylo opravdu natěsno. Auto se narychlo dodělávalo, aby bylo vůbec schopné v Hradci jet. Ještě den před touhle akcí jsme na tom makali naplno a ještě vůbec nebylo jasné, jestli se pojede. Vše se nakonec stihlo a jeli jsme testovat. Auto bylo před tím jen naladěné a jel jsem s ním cca 5 minut bokem na letišti, takže pro mě to bylo velké testování. CDS skvěle vychytalo problém s problémem, kdy majitel první časti znemožnil, abychom jezdili celý okruh. Na startu byl semafor a dost to odsejpalo, takže jsme moc nečekali. Ze začátku jsem jezdil dost opatrně, abych veděl, jak auto bude na této trati reagovat a trochu si na něj zvykl. Během testování jsme objevili pár malých věcí, které se musí upravit a předělat. Auto jelo super, byl jsem z toho fakt nadšenej.

Lehce po obědě se objevily problémy s převodovkou. V Hradci se dělala technická přejímka, kde nám zhotovili sportovní průkaz pro můj drift speciál. Vše probíhalo super, za což bych moc chtěl poděkovat týmu CDS. Bylo zde i občerstvení a dorazilo hromada diváků, což jsem osobně moc nečekal, že přijde tolik lidí. V neděli večer jsme zničení přijeli domů a nedalo mi to, tak jsme vyndali převodovku. Druhý den se rozebrala a zjistilo se, že oprava převodovky r154 z Toyota Supra MK3, kterou jsem tam měl, by vyšla na příliš mnoho peněz. Převodovka nebyla již předtím v dobrém stavu, tudíž se dalo čekat, že se stane takovýto problém. Teď aktuálně řešíme předělání na BMW převodovku což není úplně jednoduché.

Musí se předělat řazení, kardan, spojka, spojkový válěcek, vyřešit příruba a je toho docela dost okolo. Děláme maximum proto abychom byli schopný odjet Slovakiaring, ale uvidíme jak se to zvládne časově a finančně.

Poznámka redakce: kRasty s jeho týmem i Honza Hejda s jeho autem již závady/bouračky vyřešili na SlovakiaRing se stihli oba dostat 🙂

Sleduj fotogalerii od Drifting Scene Cz a Vandera na tomto odkazu

Samozřejmě sleduj Chosého Vlog zde

Jarda Šebesta

Jarda Šebesta

Pokud máte nějaký nápad jak články vylepšit, po případě co by vás o drifterech zajímalo tak mě prosím kontaktujte na emailové adrese: jarda@driftlife.cz Pokud jsi drifter a chtěl by